Lekcja malarstwa profesora Ballarina Wilhelm Ballarin to malarz czeskiego pochodzenia, którego prace znajdują się m.in. w zbiorach Muzeum Okręgowego w Lesznie. Wyjątkowe obrazy autorstwa Ballarina są teraz prezentowane na wystawie czasowej.
Prawo wyboru w Teatrze Nowym Tytułowe "Prawo wyboru" należy w tym przedstawieniu do widzów. To oni zdecydują o losie głównego bohatera tekstu Ferdinanda von Schiracha – w tej roli Aleksander Machalica.
Pałac Dąbrowski Pałac Generała Dąbrowskiego w Winnej Górze (Pałac Dąbrowski) jest powstałą w styczniu 2021 roku nową instytucją kultury samorządu województwa wielkopolskiego.
Wróg Ludu 25 marca w Teatrze Nowym w Poznaniu miał premierę Wróg ludu według dramatu Henryka Ibsena, wyreżyserowany przez Annę Augustynowicz
Uniesienia Muzeum Okręgowe w Koninie, spichlerz - zaprasza na wystawę czasową pt. „Uniesienia”, na której prezentowana jest twórczość Jacka Łydżby.
Antoni Gaudí w Zamku Antoni Gaudí to jedna z najwybitniejszych, najbardziej rozpoznawalnych i podziwianych postaci w historii sztuki. Genialny architekt, wizjoner, „czarodziej architektury”.
Rafał Cielek Pełnia w Koninie Galeria CKiS WIEŻA CIŚNIEŃ zaprasza na wystawę pt. "Pełnia" prezentującą, prace Pauliny Karpowicz i Moniki Marchewki.
Rafał Cielek Mrowisko: z życia dobrej służącej Słynny duet Jolanta Janiczak i Wiktor Rubin powraca do Teatru Fredry, by w kolejnej premierze jeszcze raz zająć się tematyką kobiecą. Tym razem tematem spektaklu będzie problem podległości kobiet, wyznaczania im ról w społeczeństwie.
Rafał Cielek Krzysztof Dys, LEGATO „Legato” to sztuka skierowana do ludzi, którzy lubią odkrywać nowe przestrzenie muzyczne, a jednocześnie mają słabość do klasyki.
Rafał Cielek Na styku światów Od grudnia w Muzeum Okręgowym w Lesznie można oglądać wystawę stałą pt. "Na styku światów. Historia Leszna od XVI do XX wieku".
Rafał Cielek Wolin Słowian czy wikingów? Wystawa pt. „Wolin Słowian czy wikingów?” prezentuje historię jednego z największych „miast” wczesnośredniowiecznej Europy.
Rafał Cielek RE_AKT „RE_AKT” to doświadczenie obrazu, procesu, chwili bez nadawania im jakiejkolwiek wartości, identyfikacji czasu i miejsca; spojrzenie na istotę obrazu takim, jakim jest, bez zbędnych treści. To również chęć zdystansowania się od obrazu, od fotografii rozumianej jako rejestracja tego, co było.